Shop More Submit  Join Login
×

More from deviantART



Details

Submitted on
January 29, 2009
Link
Thumb

Stats

Views
1,854
Favourites
0
Comments
4
×
blarg i havent updated this club account in forever so now i am :iconkermityayplz:
a few orders of buisness:
WE GOTS NEW BOOTYFUL MEMBERS YAY
we need to have a contest...soon. any ideas?

Non-Buisnesss bullshit:
I WATCHED AN CAFES MOVIE =w=
you should too: Kyuu Bonds
im working on An cafe cosplays! arnt you proud? right now theyre not started so we have makeshift ones...but by januray (ohayocon) theyll be good!
we have a couple of videos on Youtube if you are bored and wanna watch us (me and :iconfires-and-freedom: ) be bored
im miku <3
shes bou owo lol

uhhm...i dunno what else soooo
bye bye nyappy <3



Contest will be held next week:
what it is yet..dunno



This club is for people who realy miss Bou from Antic Cafe, oviously.

TO JOIN:
Just watch us/we'll watch you back.
putting our icon thingy in your journal would be nice
be willing to participate in anything.

RULES:
i really hope you join because you actually LIKE bou =A=;;
uh, no fighting would be nice plz :3
and well, that pretty much et.

EDIT:
ok, i thinking that we will have you guys, if you want to is not required, you can send us a note with links to a picture of or drawing of Bou and we will upload it to our gallery for everyone to see. so, start sending your notes, we need some ppix! :3
quebedeaux

OTHER THINGS:
we will have constests and other things when we get enough members and so forth.

FOUNDERS:
:heart::heart: :icontokiopunk18: :iconquebedeaux: :heart::heart:

AWESOME-TASTIC MEMBERS:
:icontokiopunk18: :iconquebedeaux: :iconfires-and-freedom: :iconobscuremelancholy: :iconarashi-sempai: :icongaaralatobiofdesert: :iconinspiracalkari: :iconamkusia: :iconsuki-stubbs: :iconlbluegirl: :iconcin-dxbizarre: :iconjilubia: :iconkawaii-yurri-shrine: :iconlzeroo: :iconsa1nt-s1nn3r: :iconvickygirl: :iconlamblover1: :iconsparky-cool: :iconb-e-t-t-i-e::iconstupidpopcorn0123::iconhimesayuri::iconrinku17: :iconkimikonyo: :iconkawaii-kimi::icon!HanaNekoKi: :iconminalitaandkonan:
Add a Comment:
 
:iconcin-dxbizarre:
Cin-DxBizarre Featured By Owner Dec 1, 2009
I'm also an awesome-tastic member *_*
arigatooooo <3
Reply
:iconfires-and-freedom:
Fires-And-Freedom Featured By Owner Jan 29, 2009  Student General Artist
OwO wewt, awesome-tastic member!! lol ^_^
Reply
:iconi-miss-bou-fanclub:
i-miss-Bou-fanclub Featured By Owner Feb 5, 2009
x3 yesh~
Reply
:iconfires-and-freedom:
Fires-And-Freedom Featured By Owner Feb 5, 2009  Student General Artist
awesome-tastic...lol <3
Reply
Add a Comment: